2010. október 7., csütörtök

Mesés ebéd avagy tészta Rimini módra


Itt volt a csapszerelő. Elvitt 7 ezer forintot. Efeletti bánatomban úgy gondoltam, muszáj valami igazi ebéddel megörvendeztetnem magamat. Amiben borsó és sonka van tésztával, az rossz nem lehet. Egy Stahl-féle receptet találtam, amit egy kicsit átszerkesztettem és olyan ebédet alkottam turbó üzemmódban, hogy csak na.


Olasz tészta Rimini szósszal

Két szelet bacon szalonnát csíkokra vágtam, egy kevés olajon megpirítottam. Közben feltettem vizet a tészta kifőzéséhez. A megpirult szalonnacsíkocskákra ráborítottam egy kis doboz borsókonzervet, összefőztem kicsit, majd ráöntöttem egy deci főzőtejszínt. Tettem bele egy kevés szerencsendiót, borsot és reszeltem bele egy kis sajtot is, jól összefőztem. Közben kifőztem a tésztát (az eredeti recept spagetit ír, nálam most ilyen frászkarika tészta volt itthon), a tésztát belemertem a meleg szószba, kicsit összeforgattam és már tálaltam is. Egy kevés parmezán még mehetett volna rá, de így is mennyei lett!

Nincsenek megjegyzések: